Algemene voorwaarden

Bestellen: Als u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch een e-mail met een orderbevestiging.

Betalen: U heeft de keuze uit de volgende mogelijkheden:

  • iDEAL
  • PayPal
  • Overboeking
  • Pinnen en contant (alleen bij bezoek aan onze winkel)

Bezorgen:
Wij doen ons uiterste best uw bestelling z.s.m. te bezorgen. Bij ieder artikel op de website staat de verwachte levertijd en productinformatie. Mocht de levertijd wijzigen, dan proberen wij u zo snel mogelijk te informeren.

Uw bestelling wordt op een goed bereikbare plaats, direct naast de vrachtwagen, afgeleverd. Voor het verder verplaatsen en installeren dient u zelf zorg te dragen. Plaatsing in uw tuin of onder bijvoorbeeld de carport gebeurt in overleg met de chauffeur. Hij kan samen met u bepalen wat wel of niet mogelijk is. Wilt u meer informatie over de bezorgkosten kijk dan bij; Bezorgen.

Niet thuis of gesloten? Indien een zending naar een gesloten bedrijf of aflever locatie wordt verstuurd, wordt deze geretourneerd. Weest u ervan bewust dat de verzendkosten hiervoor wel in rekening worden gebracht. Wij adviseren u om ons tijdig op de hoogte te brengen wanneer uw bedrijf is gesloten, zodat bestellingen niet onnodig worden aangeboden en hiervoor onnodige kosten worden berekend.

Beschadigingen bij aflevering dient u binnen 24 uur na aflevering schriftelijk aan ons te melden voorzien van fotomateriaal. Dit kunt u sturen naar: info@rondomton.nl.

LET OP: de eiken tonnen/kuipen zijn ongeveer 8 jaar gebruikt voor rode wijn. Op de gegalvaniseerde banden kan (lichte) roestvorming of wat witte uitslag voor komen,dit staat ook bij het artikel vermeld. Er kunnen ook kleine krakers in de buitenste laag van het hout zitten. We controleren en testen de tonnen uitgebreid op waterdichtheid voor levering. Voor hiervoor genoemde gebruikerssporen geldt het retourneren niet.

Retourneren:
U heeft het wettelijk recht om een product* binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Nadat u dit heeft gemeld, heeft u nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Indien u gebruik maakt van het retourrecht, dan maken wij binnen 14 dagen na retour ontvangst het gehele orderbedrag exclusief verzend- en retourkosten aan u over**. Betalingen die via PayPal zijn ontvangen, zullen exclusief de door ons betaalde PayPalkosten worden retour betaald.

* Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk –  in de originele staat en verpakking aan Rondomton geretourneerd worden.
Indien er gaten zijn geboord op uw verzoek voor een vulautomaat, kraan of waarvoor dan ook, is retourneren niet mogelijk.
Gepersonaliseerde producten en maatwerk kunnen tevens niet worden geretourneerd.

**Wanneer u de gehele bestelling wilt retourneren, zal de aankoopsom, exclusief de eventueel berekende verzendkosten aan u teruggestort worden. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Als het product niet meer verkoopbaar is zullen we geen terugbetaling doen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling, zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden niet teruggestort.

Retourneer uw artikel(en) goed verpakt en sluit in de verpakking een briefje met uw naam en adres gegevens en het bestelnummer van de bestelling. Vermeld tevens uw bankrekeningnummer, zodat wij het bedrag van het retour gezonden artikel kunnen terugstorten.

Het is mogelijk uw retour te zenden producten door ons te laten retourneren. Hiervoor rekenen wij de transportkosten. Deze dienen vooraf betaald te worden. Daarnaast is het mogelijk om uw bestelling terug te brengen naar onze fysieke winkel in Nieuw Milligen. Hiervoor a.u.b. contact met ons opnemen.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Rondomton kenbaar te worden gemaakt per e-mail naar: info@rondomton.nl. Vermeld hierbij a.u.b. in ieder geval uw volledige naam, het bestelnummer en de artikelen die u wenst te annuleren, ruilen of retourneren. Ter verbetering van onze klantenservice zouden wij het op prijs stellen wanneer u ons de reden hiervan laat weten. U bent hier uiteraard conform de wet Koop op afstand niet toe verplicht.

Ruilen:
Mocht een gekocht artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u het artikel binnen 8 dagen ruilen. Voorwaarde is dat de artikelen onbeschadigd zijn, en er geen gaten zijn geboord. Ook maatwerk is in de meeste gevallen uitgezonderd, neem hiervoor contact met ons op. Alle bezorgkosten komen voor uw rekening.

Opnieuw verzendkosten maken wegens het opgeven van verkeerde adresgegevens:
Rondomton is niet verantwoordelijk voor het opgeven van een door u onjuist opgegeven afleveradres. Bij het opnieuw opsturen van een bestelling worden er opnieuw verzendkosten berekend.

Huurvoorwaarden en informatie:
Zie de pdf in de volgende link: algemene huurvoorwaarden Rondomton.

Persoonlijke gegevens:
Rondomton neemt de gevraagde gegevens tijdens het bestelproces op in haar klantenbestand. Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het bezorgen van uw bestelling en de controle van betalingen. U ontvangt geen reclame- of andere communicatie-uitingen van Rondomton. Voor meer informatie zie: Privacy beleid.

Aansprakelijkheid:
Rondomton stelt zich niet aansprakelijk voor het onjuist plaatsen of aansluiten van de artikelen, zoals tonnen, waterpartijen enz.

Prijzen:
Al onze prijzen zijn inclusief 21% btw. Met uitzondering van de verhuurtarieven, deze zijn exclusief 21% btw.

Alle genoemde prijzen op deze website zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen, technische wijzigingen, assortimentswijzigingen, tekst- en drukfouten.

Klachten:
Rondomton probeert uiteraard klachten te voorkomen. Mocht u toch niet tevreden zijn, dan lossen we dat graag op en proberen we ervan te leren. Bent u om wat voor reden dan ook niet tevreden over uw product of over onze werkwijze, dan horen we dat graag. Meld uw klacht via info@rondomton.nl of via 0577-456569. We zoeken dan uiteraard naar een passende oplossing en informeren u zo snel mogelijk over de afhandeling van uw klacht.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Echtheid Reviews:

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.
Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

Vragen:
Heeft u vragen over onze Algemene voorwaarden? Neem dan contact met ons op.

Contact- en bedrijfsgegevens

Rondomton
Amersfoortseweg 186
3888 NR Nieuw Milligen (Uddel)
Telefoon 0577-456569
Email: info@rondomton.nl
www.rondomton.nl

KvK nummer: 53311671
Btw nummer: NL850833541B01
Rekeningnummer: NL93 RABO 0142 3882 70
SWIFT/BIC: RABONL2U