BEZORGEN

LEVERTIJD

  • Bij ieder artikel op de website staat een verwachte levertijd. Indien er ‘direct leverbaar’ staat is de levertijd enkele werkdagen. Het basisproduct is dan op voorraad, maar het kan zijn dat er nog een paar handelingen of controles uitgevoerd moeten worden. We doen uiteraard ons best op tijd te leveren. Mocht de levertijd onverwacht uitlopen, dan brengen wij u z.s.m. op de hoogte.
  • In het laagseizoen (winterperiode) versturen we de grote pakketten 1x per week.
  • LET OP: Bestellingen die met PostNL verzonden worden kunnen vertraging oplopen door periodieke drukte. Volg daarom uw pakket gemakkelijk via track en trace.

VERZENDKOSTEN

  • De genoemde bezorgkosten gelden voor bezorgen in Nederland, m.u.v. de Waddeneilanden, hiervoor gelden andere tarieven, neem hierover contact met ons op.
  • Nadat u een product in het winkelmandje heeft geplaatst dan zijn daar gelijk de verzendkosten zichtbaar. Deze kosten hangen af van het gewicht, soort materiaal en omvang van het product.
  • Alleen over het grootste en zwaarste product van uw bestelling worden verzendkosten berekend, dus u betaald bij uw bestelling maar eenmaal verzendkosten. M.u.v. enkele producten, daar staat het bij dat de verzendkosten per stuk zijn.
  • Bepaalde artikelen leveren wij op nacalculatie. Dit staat bij het artikel vermeld.

Bijzonderheden bezorging – extra kosten?

  • Adres niet bereikbaar met grote trailer?  Geef dit dan aan met bestellen, zodat wij niet genoodzaakt zijn om extra kosten door te berekenen voor her-levering van grote en zware artikelen.
  • Levering binnenstad/stadsdistributie?    Voor levering van bepaalde artikelen in binnensteden kan er stadsdistributie worden berekend door de vervoerder, geef bij bestellen aan dat er in een binnenstad moet worden geleverd.
  • Levering op ander adres tijdens bezorging?  Als de chauffeur op de dag van bezorging, in overleg met u als klant, de levering op een ander adres brengt dan zullen de extra kosten die hiervoor berekend worden aan u worden doorberekend.
  • Niet thuis of gesloten?    Indien een zending naar een gesloten bedrijf of aflever locatie wordt verstuurd, wordt deze geretourneerd. Weest u ervan bewust dat de verzendkosten hiervoor wel in rekening worden gebracht. Wij adviseren u om ons tijdig op de hoogte te brengen wanneer uw bedrijf is gesloten, zodat bestellingen niet onnodig worden aangeboden en hiervoor onnodige kosten worden berekend.

Wij bezorgen ook in België.

  • Kruis in dat geval aan dat de bestelling naar België verzonden moet worden. De verzendkosten worden dan direct zichtbaar.
  • Voor leveringen in Wallonië gelden andere tarieven, neem hierover contact met ons op.

VERZENDINFORMATIE

  • Voor de kleine artikelen ontvangt u een track&trace code, om de bestelling te kunnen volgen.
  • Voor zwaardere en grote artikelen ontvangt u in uw mailbox een bezorgkalender van de vervoerder “van de Hoef logistiek”. Deze kunt u invullen met de voor u gewenste afleverdatum.
  • LET OP: De email kan in de ongewenste email of SPAM terecht komen.

AFHALEN ONLINE BESTELLINGEN

  • Nadat u een product in het winkelmandje heeft geplaatst, kunt u kiezen tussen verzenden of afhalen.
    Kiest u voor afhalen, dan brengen wij u per e-mail of telefonisch op de hoogte wanneer uw bestelling klaar staat.