Klachten: Rondomton probeert uiteraard klachten te voorkomen. Mocht u toch niet tevreden zijn, dan lossen we dat graag op en proberen we ervan te leren. Bent u om wat voor reden dan ook niet tevreden over uw product of over onze werkwijze, dan horen we dat graag. Meld uw klacht via info@rondomton.nl of via 0577-456569. We zoeken dan uiteraard naar een passende oplossing en informeren u zo snel mogelijk over de afhandeling van uw klacht.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.